قزوین ؛

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مدافع ارزش‌های انقلاب

رییس شورای هماهنگی تبلیغلات اسلامی استان گفت: این شورا  با هدف دفاع از ارزش‌ها و مواجهه با چالش‌های پیش پای نهال نوپای انقلاب اسلامی شکل گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ حجت الاسلام علی قابل امروز بمناسبت سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به خبرنگاران گفت : هر نظامی برای تبیین اندیشه های خود و دفاع از آن تشکیلاتی را ایجاد می کند که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هم یک نمونه از آن است.
وی دفاع از ارزش‌ها را یک اصل انسانی و قرآنی دانست و گفت: حمایت از مظلومان هم یکی دیگر از مصادیق دفاع است که در اصل ۱۵۴ قانون اساسی  بر آن تاکید شده است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات افزود: بیش از ۶۰ سال است که مسلمانان فلسطین مورد ظلم قرار گرفته اند و این وظیفه ماست که در مقابل ظالم بایستیم.
حجت الاسلام قابل همچنین با اشاه به کشتار مسلمانان میانمار اضافه کرد: این روزها شاهد ظلم به مسلمانان در گوشه کنار جهان هستیم و ما نمی توانیم به آن بی تفاوت باشیم.
رییس شورای هماهنگی تبلیغلات اسلامی استان  فزود : تجزیه طلبی در گوشه کنار کشور، جنگ تحمیلی، ترور های کور منافقین، فتنه ۷۸ و ۸۸ از جمله چالشهای انقلاب تاکنون بوده که به گفته مقام معظم رهبری شورای هماهنگی تیلیغات  با اعتماد به مردم و توکل بر خدا توانسته است مردم را در مقابل این‌ها حوادث بسیج کند.
انتهای پیام/.


دفاع از آرمانهای انقلاب دلیل شکل گیری شورای هماهنگی تبلیغات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.